Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Witaj w centrum pomocy Noniko! Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania naszych klientów, aby jeszcze szybciej i sprawniej pomóc Ci w realizacji zamówienia. Znajdziesz tu odpowiedzi na tematy związane z naszymi produktami, czasem realizacji, formami płatności, personalizacją oraz zwrotami. Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi – skontaktuj się z nami, a z przyjemnością pomożemy!

Oferujemy wiele popularnych formatów naszych produktów – od kompaktowych rozmiarów idealnych do małych wnętrz, po większe formaty, które stanowią wyrazisty element dekoracyjny. Dostępne są zarówno formaty pionowe, poziome, jak i kwadratowe. Dokładne wymiary znajdziesz w opisie każdego produktu, a także na dedykowanej stronie dotyczącej rozmiarów ramek i płócien.

Zależy nam, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Standardowy czas realizacji to 3–5 dni robocze od momentu zaksięgowania płatności. Produkty personalizowane lub w niestandardowych rozmiarach mogą wymagać dodatkowego czasu produkcji, o czym poinformujemy Cię w opisie lub bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

Produkty oferowane w naszym sklepie są wykonywane na indywidualne zamówienie (druk na żądanie), dlatego nie podlegają zwrotowi ani wymianie, zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Każdy produkt jest tworzony specjalnie dla Ciebie, po złożeniu zamówienia.

Oczywiście, jeśli otrzymasz produkt wadliwy lub uszkodzony, skontaktuj się z nami – niezwłocznie zajmiemy się sprawą.

Tak! W Noniko oferujemy możliwość personalizacji rozmiaru zarówno obrazów na płótnie, jak i plakatów w ramie. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami mailowo lub poprzez formularz kontaktowy, a przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę i projekt. Chętnie zrealizujemy też większe zamówienia np. do biur, hoteli, restauracji.

W naszym sklepie możesz zapłacić w sposób szybki i bezpieczny. Obsługujemy płatności online Przelewy24 (w tym BLIK, szybkie przelewy, karty), płatności PayPal, przelew tradycyjny oraz płatność za pobraniem (dostępna w Polsce). Wszystkie dane przesyłane są szyfrowane i chronione zgodnie z najlepszymi standardami bezpieczeństwa.

Oczywiście! Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatyczne potwierdzenie na podany adres e-mail, a po jego opłaceniu – kolejną wiadomość z informacją o statusie realizacji i wysyłki. W razie braku maila sprawdź folder SPAM lub napisz do nas.

Tak, przy wielu produktach oferujemy możliwość dodania dedykacji, tekstu lub przygotowania grafiki na zamówienie. Skontaktuj się z nami – stworzymy coś wyjątkowego specjalnie dla Ciebie!

Tak, obsługujemy także zamówienia B2B. Jeśli jesteś projektantem wnętrz, właścicielem lokalu lub prowadzisz firmę i chcesz udekorować większą przestrzeń – napisz do nas, a przygotujemy indywidualną ofertę z rabatem. Wystawiamy faktury VAT.